PAYDAŞLAR
|
Paydaş Adı |
Durum |
Önem Derecesi |
Etki Derecesi |
Önceliği |
İlişkiler |
|
Birimler |
|
||||
|
Rektörlük ve Bağlı Akademik ve İdari birimler |
İç Paydaş |
Çok Yüksek Önemde |
Çok Yüksek Seviyede Etkili |
Çok Yüksek |
Ders Görevlendirmeleri,tüm resmi yazışmalar |
|
AkademikPersonel |
İç Paydaş |
Çok Yüksek Önemde |
Çok Yüksek Seviyede Etkili |
Çok Yüksek |
Eğitim Sürdürülmesi Ve program amaçlarının belirlenmesi |
|
İdari Birimler |
İç Paydaş |
Çok Yüksek Önemde |
Çok Yüksek Seviyede Etkili |
Çok Yüksek |
Eğitimfaaliyetleriileilgiliresmiyazışmalarıyapılmasıveöğrenc ietkileşimi |
|
Mevcut Öğrenciler |
İç Paydaş |
Çok Yüksek Önemde |
Çok Yüksek Seviyede Etkili |
Çok Yüksek |
Eğitim Ve Derslere Katılımlar, ders geribildirimleri |
|
Emekli Fakülte Akademik Personeli |
Dış Paydaş |
Düşük Önemde |
Orta Seviyede Etkili |
Düşük |
Paydaş Olarak Geri Bildirimler |
|
Mezun Öğrenciler |
Dış Paydaş |
Çok Yüksek Önemde |
Orta Seviyede Etkili |
Yüksek |
|
|
Yurt içindeki Diğer Ebelik Bölümleri |
Dış Paydaş |
Çok Düşük Önemde |
Çok Düşük Seviyede Etkili |
Çok Düşük |
Görüş Ve Deneyim Paylaşımı |
|
Sağlık Bakanlığı |
Dış Paydaş |
Çok Yüksek Önemde |
Çok Yüksek Seviyede Etkili |
Çok Yüksek |
Eğitim ve uygulamalarla ilgili resmi işlemler ve yönetmelikler |
|
Belediyeler |
Dış Paydaş |
Çok Yüksek Önemde |
Çok Yüksek Seviyede Etkili |
Çok Yüksek |
Öğrenciuygulamalıeğitimlerinsürdürülmesiveuygulamament örgörevlendirmeleri |
|
İzmir'deki Hastaneler |
Dış Paydaş |
Çok Yüksek Önemde |
Çok Yüksek Seviyede Etkili |
Çok Yüksek |
Öğrenci uygulamalı eğitimlerin sürdürülmesi ve uygulama mentor görevlendirmeleri |
|
|||||
|
E:Ü TF. Kadın Hast.ve Doğum A.D |
Dış Paydaş |
Çok Yüksek Önemde |
Çok Yüksek Seviyede Etkili |
Çok Yüksek |
Öğrenciuygulamalıeğitimlerinsürdürülmesiveuygulamament örgörevlendirmeleri |
|
SABAK |
Dış Paydaş |
Yüksek Önemde |
Yüksek Seviyede Etkili |
Yüksek |
Eğitim Programının Akreditasyon Kriterleri Ve Önerileri |
|
Mesleki Örgütler |
Dış Paydaş |
Orta Düzey Önemde |
Orta Seviyede Etkili |
Orta |
Paydaş Olarak Geri Bildirimler |
|
|||||








